Můj obraz ve finále mezinárodní soutěže Malujeme po síti 2007

11.06.2007 18:55

Můj obraz "Holka Modrooká" se zúčastnil soutěže Malujeme - po síti: Hudba a já, 2007 pořádanou Českým rozhlasem. Jako jeden z nejúspěšnějších autorů jsem byla pozvána na slavnostní vernisáž výstavy spojenou s udílením cen.

Do soutěže bylo přihlášeno 4000 prací nejen z České republiky, ale svá díla poslaly děti z Indie, Indonésie, Chorvatska, Afriky, Číny a Slovenska.

 Můj obraz se dostal mezi 150 nejlepších a je vystaven v Muzeu hlavního města Prahy a na internetových stránkách Českého rozhlasu pro děti. Výstava bude putovat i po dalších městech České republiky.

Mezi 15 absolutně nejlepších se bohužel můj obraz nedostal a to osobně považuji za neúspěch. Ten mě mrzí o to víc, že jsem vážila cestu do Prahy a zameškala den školy :-)

—————

Zpět


Fotogalerie: 11. 6. 2007 Můj obraz ve finále mezinárodní soutěže Malujeme po síti 2007.

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a2-web-jpg/

—————

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a1-web-jpg/

—————

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a3-web-jpg/

—————

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a4-web-jpg/

—————

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a5-web-jpg/

—————

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a6-web-jpg/

—————

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a7-web-jpg/

—————

/album/fotogalerie-muj-obraz-ve-finale-mezinarodni-souteze-malujeme-po-siti-2007/a8-web-jpg/

—————

—————


Obrazy Pedikúra Tvorba e-shopu Krize v ČR Servis PC Brno Čištění PC Brno Střechy Brno Instalace WiFi Ortézy Chorvatsko reality